=)

Yeey,, ska snart iväg och hämta Anton på jobbet!
Sen så ska vi till Älvsbyn och käka kräftor med Thom och Elina.. blir nog att UEa sen på kvällen får vi hoppas :D
Trotts att detta lät jääävligt läskigt ^^
Kommer bli kul att träffa dom :)
Sååå.. vad ska jag då ta och göra fram tills dess att jag ska till byske.. jani ingen aning.. kanske byta kläder vore en bra idee xP
Har varit och fotografetat mig till körkortet idag.. asså jag säger bara en sak: NEJ!

Har varit och hälsat på farmor på sjukhuset, hon har fått en Tia.. vi får hoppas att det inte kommer nån värre.. hon verkade då pigg och så! =)

Nee nu har jag uppdaterat mig lite iaf.. ska nog ta och klä mig i nåot annat och börja bege mig mot byske snart :)
PussHeeejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0