=)

Fick frågan vad för dator jag köpt så ja det är en bärbar HP dator, nått mer detaljerat namn kan jag tyvärr inte ge eftersom jag är grymt dålig på sånt :D
Den är iallafall svart och skitsnygg.´. man behöver inte ens använda den för att älska den :D

Idag har det varit väldigt slappt, sovmorgon och inte så ansträngade dag :)
Hann åka och lämna tillbaka nyckeln på jobbet före skolan så nu slipper jag tänka på det!
*Gäsp* jag börjar fan vara riktigt trött trotts att klockan bara är 8.. men några timmar till ska man väl lyckas hålla ögonen öppna.. just nu är det ju Simpsons på tv så då kan man ju inte somna ^^

Nu ska jag ta och skryta lite, såhär kommer mitt schema se ut från v 38 och 7 veckor framåt :) sooooft



God natt allihopa.. puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0