Godmorgon igen...

För andra gången så har jag nu vaknat denna dag. Blev väkt och uppsliten eftersom att jag helt utan vilje blev vald som fyllechaffis.. jobbigt där klockan fyra när man var som tröttast, menmen det var bara tillbaka till kwinnan och lägga sig och sova igen sen så nu är jag på G!
Jag och Kwinnan måstiallafall ^^
Sen så ska vi väl vänta på att den e städa,duscha,fixa oss,fixa middag innan grabbsen kommer som vi lyckligtvis lyckats få hit lite tidigare än vad dom planerat, bra det iallafall ^^
Sen är det bara att vänta på den 5:te i församlingen ska komma så att förfesten kan starta ^^
Myycket trevligt, vi ska ut på Pentryt sen, första gången man går på krogen sen man fyllde 18 så det blir väl lite spännande i sig :)
Joo joo, aja här sitter vi som sakt och nördar med våra bäbisar, det är nog en ganska rolig syn att se oss. Vi bara sitter här sida vid sida och är helt inne i olika saker :D
Jo nu ska ni få höra allihopa, vad jag har gjort för nått, jag har fan skaffat en myspace.. haha.. mobbat värre men jag ville bara se vad det var för nått och jag gillade det faktiskt, grymt soft att sitta och söka bland artister och shit, märkte att Nightwish typ hade en låt som jag inte visste om.. ballt ballt :)
NU börjar kwinnan brevid mig blir irriterad för att jag aldrig skriver klart eftersom att hon vill läsa, hon är ju bloggbesatt =D
Ganska så kul att irritera henne genom att fortsätta skriva trotts att jag inte har något viktigt att skriva om..
haha ne jag ska sluta var elak nu!
Få se om det kommedr nått nytt idag, om inte får ni ha en bra dag!

Dessa (ej överstrykna) ska jag umgås med ikväll :)<3


PussHej!
Anton<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0