Kräftskiva,Ue:a och Bowling!

Har haft ganska mycket spännande på schemat i helgen!
Var inplanerat en Roadtrip till SUndsvall i helgen som blev uppskjuten så att alla skulle kunna hänga med.
Så istället blev jag och Anton Bjudna till Älvsbyn på kräftskiva av Thom och Elina, mycket trevligt! Sen blev det ut för att Ue:a som Thom nu pratat så mycket om. Åkte till nå ställe där vi försökte ta oss in lite varstans men det gick mindre bra, Så när vi åkte därifrån var Thom lite besviken men spänningen hade räck gott och väl för mig och Anton som inte är vana vid sånthär xD Hoppas iaf att vi får göra det där nån mer g¨ång på annat ställe ^^
Hahaha.. GUBBEN!! xD
Sen körde vi iallafall bara runt och kikade i Älvsbyn :P

Sen hade vi en Lördag framför oss och då åkte vi och plockade upp Diddoow och Anna och åkte för att spela Bowling.. Jag sög på det men det var ändå ganska roligt! :)
Sen hem till Anna för att äta Budapestrulle och se film, väldigt konstig film... "Unrest" tror jag den hette!

Anton åkte hem rätt tidigt under söndagen, tråkigt nog :(
men jag åkte iallafall och såg på den nya mumien filmen med Martin och Jessica. Det var faktiskt riktigt bra! Men jag hade ganska låga förväntningar på den så det kan vara därför!
Sen såg vi första Nightmaer on Elmstreet. Den filmen är Gryymt bra, är så stolt över det köpet. Köpte en box med alla dom filmerna så jaa.. bäst att se igenom dom då ^^
Köpte också Cloverfield i samma veva när jag bodde uppe hos Anton i veckan! ^^

Jaa.. finns det nått mer att säga?
Naahh knappast! Ska iväg och jobba ikväll, känns lite tungt men gryymt skönt att man har bilen i det här pissvädret! ^^

Aja ni får ha det så bra
Byebye och pusspuss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0