Läääskiiigt!

Ni ska veta vad läskiga saker jag får vara med om!
Idag när jag körde hem från skolan så kör jag igenom en fartkontroll, och eftersopm att jag är rädd för polisen så blir jag så chokad att jag har ingen aning om jag körde för fort eller inte! Huuaaa vad läskigt!
Blev då it stoppad så förhoppningsvis höll jag hastigheten! usch nej så läskiga polisen är!

Btw, vet ni... det är grymt tråkigt att städa, det vet jag.. för jag städar nu.... eller... det går inte så bra eftersom att jag sitter här men det har inte med saken att göra :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!¨





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-25 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0