Skolan

Nu har det åter igen startat, det som fått det skräckinjagande namnet Skolan!
Okej.. kanske var gaska soft idag, men vänta bara, dom ondsinta lärarna har nog minnsan planerat hur dom ska göra för att förstöra våra liv. Se bara, vi ska ut och tälta IGEN!!
fyyyfaaan..
Aja kul att träffa klassen igen och så! :)
Idag har mitt så kallade nyttiga liv börjat. Villket verkar innebära väldiigt mycket motion märkte jag!
Frida och Sofie ville att vi skulle gymma 2ggr i veckan, sen äre idrott en gång i veckan och om några veckor frammåt så blir det motion till musik 2 ggr i veckan och det innebär 5 dagar sammalagt...hmm.. Det kör vi på! :P
men idag blir det att ta en promenad om det nu vill behaga sig sluta regna!
Måste också börja städa mitt rum så fort jag skrivit klart dettta :PVillket är ungefär nu!

Byebyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0