.:.Söndag - Jenny what's the problem?.:.

Sitter hemma där jag suttit så många gånger förut.
Än en gång sitter jag i väntan på att få åka och arbeta, känner inte för det! Vill bara lägga mig ner under en filt och bara vara ifred, sen sova 15 timmar minst innan jag vaknar pigg och utvilad och redo för nya tag men nejdå icket sa nicke. Aja, imorrn blir jag iallafall ledig några dagar så det är possetivt!
Har körning på körskolan direkt efter jobbet så vi får hålla tummarna på att det går bra! Kommer säkert få en utskällningen eftersom att jag inte kan säkerhetskontrollen än men sånt är livet lixom. Orkar inte bry mig om det just nu!

Har grymt tråkigt, hade tänkt snacka med Anton men han hade ingen ström i telefonen så det sket sig tyvärr :P
så då blev det att sitta här och det var verkligen tråkigt!

Jag är i stort behov av lite kärlek just nu, en kram, ett vänligt ord!
Vadsomhelst!!





Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0