Yeeezzz

Gissa 3ggr vem som klarade körkortet idag?
Ohhhh yeeah that's me :D
fyyfan villken lycka, KuggLena kuggade mig icke!!!
Yeez yeezz så nu har man fixat bilen hyfsat, måste stoppa in stereon och tvätta den, vädret sög så att tvätta den är ganske inte riktigt det bästa just idag!
Ska till Skeå imorrn och va hos Anton några dar :))
Myyyysss :D
Lalalal ^^
Lycklig lyyyckliiiig :)

Har varit med Arvid,Carro och Lottie i stan! mycket trevligt och rätt mycket shopping för att vara jag!
Två par skor, en tröjja, en parfym, två nagellack och ett Telia bredband^^
Mycket nöjd! Sen fick jag ju mig ett sub också så då var dagen räddad!^^
Nu har vi provat detta bredband och det funkar bra tytcker jag, nu är det bara en dator som saknas! ^^

Neeni, nu har ni fått en uppdatering från mitt liv!
PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0