Det sista från mig

Detta är nog det sista ni hör från mig detta år.
Sitter här och är inte ens i närheten av färdig än, har inte duschat, inte klätt mig och absolut inget annat. Mår fortfarnade dåligt men eftersom att jag inte spytt något alls eller liknande så är det nog antagligen inte magsjuka. Men då är ju frågan vad fan detta kan vara. Jag har suttit och knaprat kryddpeppar nu hela dagen och illamåendet går bara upp och ner.. Skulle nästan vara skönt att spy i vissa lägen!
Men jaa, ska försöka komma i duschen nu så jag och Anna kan fara och handla maten till ikväll.
alla därute får önska som nyårsönskning att jag INTE är magsjuk för det skulle ju vara mindre trevligt!
ajaa, ikväll blire lilla gänget hos Anna. kommer nog bli trevligt, synd bara att Jens inte kommer =(

Gott nytt åt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0