~

Godmorgon Världen, sovit gott?
Det har iallafall jag gjort, gott och länge, vaknade vid halv 1. Så ungefär en timma sen och jag har inte än orkat klä mig, måst väl göra det snart! Sen är jag hungrig som ett psyk så något måste väl ätas inom sinom tid också! x)
Imorgon ä sista dagen på detta år, och det är helt sjukt hur fort ett år kan gå, Känns som nyss vi firade in år 2008 och sen ba PLOPP är vi pågång att fira ännu ett nytt år. Om det fortsätter såhär kommer jag bli pensionär fortare än kvickt!
Morgondagen ska firas inne i stan hos ingen mindre än förra årets värdinna Anna wikstroom! Detta är med en lite mindre skara än förra året men det kommer säkert bli trevligt ändå =)
God mat, säkert nå spelande och sen raketer.. myyyyyyys =)
Ska för en gångs skull försöka att vara duktig och ta mycket bilder, det var längesedan jag gjorde det nu!

Kommentarer
Postat av: H A N N A S

sv: För att antingen så slutar det sändas, eller så byter det frekvens!

2008-12-30 @ 23:40:21
URL: http://haniepanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0