Helloo

Nu var det varkligen längesedan jag skrev något, har umgåtts med Anton nu sen förra veckan så då blir det inte så mycket skriva.
På julafton var vi hos farmor och firade, det var väl trevligt. God mat och fina klappar, nu väntar jag bara på den som jag ska få på nyårsafton av Anton *läängtar*
Sen från juldagen har jag varit h'r i skellefteå hos Anton, åker hem imorgon eftersom att jag ska hinna träffa Arvid innan han åker tillbaka till Lund!
Anton ligger fortfarande och sover, ska snart gå och väcka han för klockan är ju fan halv 2 =)
aja han kommer inte bli glad eftersom att på dagens program står det städning och ommöblering av lägenheten ^^
tiihi onda jag!

Puss hej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0