Julavsluning

Äntligen julavslutning på skolan. Väldigt skönt och vi fick en jättebra avslutningsshow ^^
Nu efteråt har jag och Anna umgåtts med Thom och Elina, vi har gått omkring på stan, käkat och varit på alla skumma affärer som Dollarstore etc
HAHAH TOMTEN PÅ DOLLARSTORE <33
Typ årets asgarv!!
Nu har vi varit och släppt av Thom och Elina i stan igen och jag sitter här framför datorn hos Anna eftersom att hon slår in mina julklappar i rummet brevid!
Ikväll ska Anna och Diana komma till mig och vi ska dela ut julklapparna och mysa framför en film eller så antar jag! =)
Imorrn fyller mor år så jag ska säkert baka en tårta sent ikväll eller liknande, Anton kommer typ imorrn också (<3) *läängta*

Aja tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0