Nostalgisk afton

Kan man lugnt säga. Jag har suttit och lyssnat på gamla barnprograms intron (jaa jag är en tönt ^^)
Men gammla klassiker som Bumbibjörnarna, trasdockorna och Darkwing duck, goooa favoriter!!
Sen så hips vips på ungefär en minut bestämmdes att jag och Jecka skulle gå på bio, vi var sugna så vi bokade, och skynda iväg till stan eftersom att vi hade 15 minuter på oss innan biljetterna skulle vara uthämtade, aja vi hann iallafall och vi såg på Yes man med Jim Carrey.. faktiskt helt okey :)
Fick sig några goda skratt där, ändå rätt tänkvärd film på nått sätt.  Om man är possetiv så kommer det något gott ur det, även om det till en början verkar som att det bara kommer dåliga saker ur det! smart där!
Aja, Jecka var hungrig efteråt så vi for en sväng på sunes =)
Det är väl ungefär det som hänt ikväll, hade tänkt tvätta lite när jag insåg att vi har slut tvättmedel, suuuuuck......
aja, får fixa nått för jag är i behov av rena underkläder =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0