Räkor <3

Underbart Goda är dom, om det fanns en gud tror jag att just räkor är guds gåva till människorna =D
Har just käkat lite räkmackor så nu är jag mätt och glaa i magen.
kommer ganska nyss hem från farbor doctor som säger att det inte är nått fel med mig, iallafall inte vad han kan hitta så nu sitter jag omplåstrad i armvecket efter en massa prover, det är fortfarande ett jag väntar svar på men mest troligt så kommer inte detta prov visa sig vara annorlunda på något sätt!
Aja, borde ta tag i lite städning innan pappa kommer hem för vi ska och hämta bilen då så då är den lagad och fin så då är det bara besikningen (IGEN) kvar.. få se om surgubben är nöjd nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0