!!!STRESS!!!

OJAA!!!


Men vi går inte in djupare på det ämnet idag, utan vi går in på en egen upptäckt jag gjort och det är ett starkt ogillande av en viss sorts människor. Och det är dom som inte är tacksamma för något man gör över huvudtaget. Kom på detta när jag idag var tvungen att riktigt knipa ihop läpparna för att inte komma med någon spydig kommentar till just en sånn här typ av människa. Det driver mig verkligen till vansinne!
Trotts att jag har haft praktik idag så har jag tänk en massa på saker, allt mellan himmel och jord. Det är väldigt skönt ibland att få tänka av sig. Tänkt på planer för framtiden, kortsiktiga planer och allt möjligt skumt och djupt som jag brukar undvika att tänka på eftersom sådant bara stressar upp mig. =)
Sen har jag då mitt lilla stress moment som jag gått igenom idag men det måste hållas lite hemligt än så länge. Just för tillffället är väl planen att jag ska gå och byta dator, se 2½men och sen ska JennyEngman sova eftersom att det är en mycket tidig morgon som väntar. Jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0