Ursäkta!

Har fått klagomål på att jag inte uppdaterat nu den senaste tiden och ja, en viss del kan jag väl skylla det på Anton.. Eller hur älskling?
Har haft fölr mig en hel den den senaste tiden, varit sjuk och umgåtts en del med Anton!
Men just nu är jag inne på min 25:e timma utan ledighet, praktik-jobb-praktik har jag haft på rad utan uppehåll nu och jag börjar vara ganska så tärd! Speciellt när det händer så mycket på praktiken just nu som jag är innblandad i så.. jaa.. tungt är det x)
Men nu ska ni inte ta detta om praktiken så att jag inte vill att det ska hända nått, tvårt om är riktigt intressant =)
Ne när jag kommer hem behöver jag göra klart en uppgift som ska redovisas imorrn, jag har inte ens börjat än så det känns ganska förjävligt eftersom att jag egentligen bara vill lägga mig ner och dö när jag kommer hem men neeejdå =P
Var meningen att jag skulle åka till Kwinnan och göra det men då¨blev hon sjuuuk... maah, inte kul det heller!
Nee nu ska jag snart tillbaka till praktiken,

Sooolong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0