.:.Fredag - Förlåt.:.

Jag ljög lite igår, jag menar hallå... inte fan var det fredag igår inte.. det är ju idag!
aja jag får väl skylla på att jag var ganska trött!
Jag sitter fortfarande på jobbet och gör inte mycket alls, ska väl snart göra lunch åt folket här antar jag och sen får jag slutligen åka hem, gusch så skönt.
Det hade blivit nått missförstånd så jag fick lov att jobba över några timmar, men det gör inte så mycket. Hade inga speciella planer för dagen så jag kan ju lika gärna stanna här till lunch.
Men sen ska jag hem, kasta av mig alla kläder (och ta på mig en bikini) och sen lägga mig i solen och njuta av musiik<3
Låter som en helt underbar ide om du frågar mig och ja, det är ju min blogg ddu läser så självklart är det mig du frågar :D
Jaa, imorrn då.. jaa jag hoppas att Anton kommer imorrn, jag har inte hört om de skulle gå eller inte men jag hoppas då att han kommer hit :)
Ska till Arvid på 18års fest, eller till arvid och arvid utan till Hifton tror jag allt att det var, nu när jag tänker efter vet jag inte vilken tid jag ska vara där så det är väl bäst att man tar reda på det^^

Nejmen nu ska jag sluta nöta!
ha det så bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0