.:.Lördag - fyyyfan.:.

Sitter hemma i jockes syrras lägenhet och han och anton spelar GH just nu tror jag. Själv sitter man och avnjuter Jokk blåbär..yuummii :)

Kom ihåg att jag har inte berättat här om min stockholmsresa nå, men ja.. iofs så finns det inte så mycket att berätta om den. Kommer säkert lite bilder på Bilddagboken senare när jag kommer hem till min egen dator :P
Vi var på Grönan, skansen, aquamuseet och allt såntdär klassiskt som man ska göra när man är i stockholm. Men av allt det så var det Shoppingen som stog överst på listan. Köpte dock inte så mycket, 4 tröjjor tror jag. Jag hoppas jafg har pengar kvar på kontot annars ligger jag lite risigt till!
Vi bodde på ett jätte mysigt hotell. så det kan jag rekomendera: Freys!

Igår var det fest för Anton och Jens som båda fyllt år ( Anton i torsdags och Jens idag, GRATTIS :) )
Blev lite för mycket att dricka om jag ska vara ärlig så idag har jag mått såå jäävla dåligt! Det var fan inte värt det kan jag säga! Har legat över toan praktiskt taget hela dan och bara spytt, usch nej inte roligt!
Och nu på morgonen har vi suttit och försökt komma ihåg vad som egentligen hände igår.. Haha, ganska kul faktiskt xD
men frågan är ju... "Vem tog av mig kläderna igår?" vare Ninjamannen? xD *asg*
Eftersom att både jag och Anton mått ganska dåligt idag så har dagen varit ganska soft. Vi har spelat en massa Tvspel och VRÄKT i oss hamburgare, gott med stort G!! :)

Imorgon så ska Jag och Anton upp till Jävre!
Sen tog morgondagens planer slut, jag hoppas iaf att jag mår en aningen bättre imorrn xD

Ajaa, ha'de!
Puss suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0