.:.Lördag - Söndag om man ska vara väldigt noga.:.

Såg just att klockan börjar närma sig ett, då blrjar det med andra ord vara dax att bege sig till sängen snart
Vill bara få åka hem och träffa Älsklingen innan han åker hem, Han ska åka tidigt imorgon :( <33
Det var iallafall mysigt att komma hem imose lite halvfrusen efter moppefärden och sen krypa ner hos han tills han vaknade.. :)
VILL INTE ATT HAN SKA ÅKA HEM!! *sur 5åring*
Det är alltid lika tråkigt och ensamt då!

Aja idag for vi iaf till Phb på tivolit och kikade, det sög så vi åkte hem ganska fort och jag lyckades tro det eller ej få han och bada med mig! treevligt treevligt!
hahaha han och min syster har iaf drygat mot varandra hela dan och det slutade med att Anton bar ner henne till vattnet och kastade i henne, en helt underbar syn :D
Skulle ha tagit kort men måste tyvärr ha glömt det!
Ajaa, imorrn äre sista arbetsdagen då sen bliore lite ledigt, och då äre ju sthlm som gäller!
Så morgondagen blir väl mestadels att pacja ihop lite kläder som man kan ha med sig, och det mina vänner kan ta en stund :D

Nej nu ska jag ta och lägga mig
Sov gott :)





Btw alla, funderar på att tatuera nått liknande dethär, Råd tack!
Ska jag det och vars ska den isf sitta! Tacksam för svar :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0