.:.Måndag - Kort och gott: MÅNDAG!.:.

En måndag som så många måndagar förut! Varför känns alltid  måndagar så deprimerande?
Det borde ju inte göra det nu med tanke på att det är ingen skola som man måste upp till men det finns fortfarande den här hemska känslan som man brukar få :S

Hur som helst så har detta varit en sjukt jobbig dag, har en massa konstiga tankar som jag är typ 100 på att dom it e sanna men ändå finns det den här rädslan, suck...  dessa trumatiska upplevelser :S
Får en iaf att må sjukt dåligt så för att sammanfatta det hela så har det varit en ganska jobbig dag! :(

I helgen har Anton iaf varit upp och vi var och firade Arvid på hans 18års fest. Det var "Kom som du inte är tema" så jag kom som Hiphoppare och Anton som Pimp, ( men oss emellan så var han inte en så bra pimp, han lyckades inte med sin försäljning ;D ) Grymt trevligt att få träffa carroow, det var ett tag sen så nu fick vi tillfälle att snacka ett tag =)
Sen så har jag och Anton inte hunnit med så mycket mer, vi är ju ganska lata av oss :) hihi
Tack Anton för att du ville följa iaf! <3

Nu är det 1 vecka kvar innan jag åker till stockholm och jag är inte ett dugg pepp, vill hellre vara hemma med folket här! ajaa nu får det bli såhär iaf! Måste väl försöka hinna ner t Skeå nångång i veckan iaf!

Hmm, sen tror jag inte att det finns så mycket nytt att skriva här, inte nått av värde iaf!
Ni kan ju höra av er om ni har tid och lust!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0