.:.Onsdag - =).:.

Senast jag skrev mådde jag inte speciellt bra som ni kanske kommer ihåg, nu mår jag mycket bättre och har haft en jätte trevligt början på veckan då anton varit hos mig. lite trångt att sova kasnke men det har varit mysigt, kändes ärligt lite tomt inatt då han inte sov hos mig! :)
Btw, tre månader nu<3
Anton fick sin födelsedagspresent i måndags som jag hoppas att han upskattade ^^
Sen har vi hyrt film, spelat tvspel osv eftersom vädret inte tillåtit nått annat!
Fredag är det PDOL som gäller, så vi får hålla tummarna att vädret kommer vara en aníngen bättre ^^
Sitter och försöker uppdatera på BDB lite men tror inte jag pallar så mkt, ska snart hem och käka middag!

aja... ni får ha det tills vidare :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0