.:.Onsdag - Godmorgon!.:.

Just vaknat till denna inte allt för soliga dag och det är dax att börja arbeta!
Väcktes på ett mycket skrämmande sätt, alla som känner mgi vet att jag vaknar flera ggr per natt för att kolla vad klockan är och sen när jag kollade på klockan runt halv 6 så upptäckte jag till min fasa att mobilen var borta och jag kunde banne mig inte hitta den! Kollade under sängen etc men ingen mobil. och jag började nästan fundera om jag gått i sömnen och lagt den nån annanstans. Etfre många om och men så hittade jag den mellan sängen och elementet.. =D tur de!
aja Sen blire hem till Blås som gäller för att duscha etc :)
Niiice niiice!
Skriver kanske nån rad ikväll!

Heejjdå puss och kram suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0