.:.Onsdag - Nattii.:.

Ska gå och lägga mig vilken sekund som helst, ska bara vänta på att diskmaskinen ska bli klar så jag får stöka ur den :)
Skönt! Imorgon får jag en dag ledigt pch då ska jag fira bror min på födelsedagen!
han ska få Guitarhero aronsmith så det måst man ju prova på imorgon!
Sen så ska Anton komma imorrn eller på Fredag, hooooppas han kommer imorrn :]

Jag är jäävligt irriterad över en sak som jag redan berättat för några, tänker inte skriva det här men ni kan ju alltid fråga så berättar jag mer än järna *hämdlysten*

ANNA!! måst vara med dig nåndag!!!!!!!!!!!

i övrigt så har jag inte så mycket att berätta.. folk kan ju skicka ett sms eller slå en pling! alltid trevligt att höra av gamla bekanta :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0