.:.Söndag - Trött Jenny.:.

Jag har varit så otroligt trött hela dagen, jag kan inte förstå varför!
Har packat min väska så jag är redo för att åka imorgon, jag har även tagit reda på vars Bluefox ligger så jag ska försöka hitta dit ( kommer nog ej gå så bra tror jag )
Har legat i soffan och sett Besatt, den var faktsikt riktigt bra måste jag erkänna :)
Slapp btw köra moppe hit nu ikväll, gryyyymt skönt :D
Då slipper jag frysa imorgonbitti när jag ska hem ^^
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, ska upp och duscha imorgon.

BTW min kamera har börjat funka igen men den är inte riktigt som den ska ändå, aja förhoppningsvis så håller den en liten stund till så jag kan ha med den till stockholm!

Godnattsuckers!

Kommentarer
Postat av: Dianaa

Saknar DIG ! <3

2008-07-17 @ 21:35:32
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0