.:.Torsdag - Tillbaka på jobbet.:.

Sitter här på jobbet och har just konstaterat att Torsdagar är verkligen den tråkigaste dagen och jobba pga att man måste städa, och till råge på allt städa utan att det märks någon skillnad sen EFTERSOM att på sånna här ställen är det så kliniskt rent att man skulle kunna slicka i toaletten tyyp..
Hör hur musiken spelas från PDOL området och känner mig faktiskt grymt lättad att jag slipper vara där nu, är så trött så skulle ändå inte varit nå kul! Vi får dock hoppas att detta väder håller i sig även i morgon så att det inte blir allt för kallt att gå omkring imorrn!
Men jag har ju mina vanliga stora dilemman när det närmar sig PDOL kväll
1. Vaaaaad ska jag ha på mig? Ska man ha nån jacka etc?? :S
2, Ska jag ha någon väska med mig? ORKAR jag verkligen gå och bära den hela kvällen eller ska man chansa på att någon har stora fickor och kan bära det jag vill ha med mig?
3. HUR mycket pengar ska jag ha med mig?
etc etc...
Suck... JAA... jag vet att jag har ett jobbigt liv x)
Fyyfan.. Jag måste dock starta på nån diet nu.. har bara inte kommit på vilken än... så det blir nästa stora fråga.. men nu fokuserar vi på dom 3 första där,,
ATTANS,, klockan var ganska mycket.. Damn, annars hade jag kunnat ringa Anton och be om råd :D
Aja, här sitter man och inte en jävel som jag vill snacka med är inna på MSN..VARFÖR HATAR DOM MIG? xD
Jaa.. okej jag har sovit lite säger vi (trotts att detta är en stor lögn)

Jag kan också glädja världen med att berätta att jag bytt Smssignal nu också (Intresseklubben sprängs av överbelastning) =)
OCH.. en till sak som kommer få er att häpna..... Jag har bytt Musik på min MP3.. Raderat hela tjoffsandet och la in helt nytt så nu är det njutning i hög grad, innan hade jag bara skum musik som jag inte har någon aning om hur jag klunde lägga in från första början!

Men åter till PDOL, Ska som sakt dit imorgon efter en Paltmiddag hemma hos Anna som jag hört ryktas om..:)
Det blir Jag,Anna,Anton,Jocke och Jim som ska dit (s'äg till om jag missat nån)
Så vi är väl ändå en ganska stort gäng.. lite jobbigt att hålla reda på folk men det brukar ju gå ganska bra ^^
Så det är väl bäst att börja kolla tider när alla artister som ska ses är, har för mig att schemat för morgondagen är fullspäckat xD
Hur morgonsdagens kväll blev får ni veta efter helgen :)

Aja, är ni less på mig nu?
Om det finns någon som faktiskt läst allt det här så är jag mycket chockad för jag menar.. hallå... hur intressant är detta på en skala.. Haha.. :)

Men ni får sova så gott inatt nu allesamman så ses vi!!
Puss

( Älskar Min Anton )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0