.:.Fortfarande Tisdag - lite seriöst för en gångsskull.:.

Joo tro det eller ej, den här OÄNDLIGT långa dagen har inte än fått ett slut, jag har inte ens åkt till arbetet än!
Förlåt om jag chockade dig!
Ska iaf åka om ungefär 15 minuter mot ännu en arbetsdag.
Jag ber om ursäkt för mitt klagande i mitt förra inlägg men jag var bara på väldigt dåligt humör.
Arbetet är faktiskt ganska okey, lite besvärligt bara!
Tjänar pengar på att ta det ganska lugnt.

Lite funderingar från dagen:
Jag har ju fyllt 18 nu som ni trogna läsare (Haha ASG) kommer ihåg från ett tidigare inlägg som jag haft.
Detta var inget som jag ville eller såg fram emot överdrivet mycket men okej, så blev det.
Men nu när jag har fyllt år så känner jag att jag vill komma nånstans, verkligen känna att jag faktiskt är "vuxen" som jag skulle kalla det, jag vet att alla inte håller med om att man är vuxen när man är 18 men det är en åsikt som jag har. Att då ska man sluta vara nån som är beroende av sina föräldrar etc.
Så ja, jag vill flytta ut!!!
Tänk att få bo i egen lägenhet och sånt, ändå skönt det ska kännas, verkligen känna att.. Hohhh.. hej livet här är jag lixom!
nejj usch så skönt det skulle vara, men antagligen ligger denna drömm längre bort än vad man kan tro! =/

När jag satt på vårdcentralen idag så satt jag och skumläste i nån bok dom hade liggandes där och jag läste något som jag teoretiskt vetat så fruktansvärt länge men jag gör inget åt de. Väckte många tankar som tåls att spinna vidare på!

Slutligen:
Vill jag önska er en god natt (Möjligtvis godmorgon om någon läser detta imorgon)!
Jag hoppas också min syster överlever sin campingtur =P

Älskar dig Anton!


Pussheej allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0