.:.Fredag - Bara en fredag!.:.

En fredag utan något speciellt kul som inträffar, ska och jobba ikväll och känner inte för att hitta på något alls idag!
Har ont i huvudet och allt känns jäävligt tungt idag!
För att samanfatta det hela, en grymt dålig dag!!
Dagar bara går och går och jag hinner inte riktigt med, Livet typ rinner ifrån mig!
*yiipeey**nooooot*......

*suck* ta mitt liv och gör det långsamt men inte allt för plågsamt.. Tack!

Jaja, var i skeå igår och var me Anton,Jocke,Anna och Jim!
trevlig att träffa lite folk!, saknar dock Anton <3

Ska dra ner till stugan snart, käka och sen åka på jobbet
Imorrn blire antingen ingenting eller så åka på öjebymarknaden, beror på vad jag känner för imorrn!
Har suttit och försökt kolla hur mkt vikt man borde loosa, så vi får se omdet går efter sommarn ^^

Cya suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0