.:.Lördag - Snart hem!.:.

Sitter på jobbet och ska åka hem om en timme, det är extremt lugnt här just nu!
Tittar ut genom fönstret och skådar det vackraste väder som jag sett på mycket länge!
Gahh, it vill jag till Öjebymarknaden nu, nu vill jag till byske för att nöta stranden, menmen, vi får väl hoppas på liknande väder ett litet tag framföver iaf så jag får chansen att åka dit :)
Som sakt, ska ´på öjenymarknaden idag och sen inga planer förrens det är dax att åter åka hit, Wohoow bara två nätter kvar nu innan jag får nästan en hel veckas ledighet :) myyyyyyys!!
haha ni ska se mig just nu, jag ser mer ut som en levande död än en människa xD

Nee nu ska jag sluta nöta här ett tag!
Byebye Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0