.:.Lördag.:.

Stackars Jenny, sitter på jobbet denna Lördagskväll!
Det är verkligen så jag vill spendera min Lördag *NOT*
Jag kan komma på ett 100tal olika saker som skulle vara roligare.
Idag har varit en väldigt tråkig dag, det enda jag har velat är att hitta på nå men nejdå, jag var på öjebymarknaden som sög sååååå jäävla hårt iår.
Det enda bra med idag är att jag fått käka surströmming och se liiiiiten beeebiis *Djup suck* man blir ju så kär :]
Aja, nu sitter jag här och håller tummarna att ingen ska lämna byggnaden för det kommer då betyda att jag måste sitta uppe typ 100000 år innan jag slutligen får gå isäng, och jag är inte så jätte pigg just nu :P
Äre ingen som känner att " Varför inte slå en signal till jenny och hör om hon har trevligt på jobbet".. haha tydligen inte :D

PussSuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0