.:.Måndag - 18 år.:.

Jahaja, nu har man då fyllt 18 då ^^
Tänka sig, ingen kan väl ha trott att den lilla flicka som föddes den 14juni för 18år sen skulle bli så stor men ja tydligen så gick det :D
Man blev då kidnappad av min favorit kidnappare på Lördagsmorgonen och förd till stan för att göra en massa hyss, Så alla som observerade mig under denna dag ska inte tro att jag är heeelt galen, eller, okej kanske lite men jag går iaf inte klädd sådär iaf :D
Jag fick under denna väldigt spännande tur ännu en anledning till att älska Subland, dom är väl bara för söta <3<3
Blev sen firad av familjen!
Tårta och presenter, mysigt värre!
och de pengar som jag fick fixade min ekonomiska kris som jag trodde att jag skulle få gå igenom i sommar! Underbart!
Sen på kvällen så fick jag åka till Grannfestn', haha jani flickorna och deras humor :D
Där var en hel del söta människor samlade!
Anna,Anton,Diana,Jocke,Nille,Jens,Anton <3<3
När jag anlände till denna fest med det mycket humoristiska namnet (som vissa tycker) så fick jag en födlesedagspresent av Anton också, ett suuperfint halsband :]
Tack älskling <3
Kvällen fortsatte och var riktigt trevlig ^^
Fick en mozarellatårta <3<3<3
Det var den bästa tårata jag någonsin fått :D
Nu trodde jag att överaskningarna för dagen var över och men icket, där på kvällen när jag var som tröttast kom anton med ett besked att jag och han skulle på bio dagen efteråt för han hade bokat hela tjoffsandet..hehe Jenny goes chockad :D
Aja men så blev det, Jag och han såg Titanic och det var HUUR mysigt som helst!!
Helt underbart!!
Han är väl det gulligaste som finns? <3<3<3
Älskar dig!
Han var hos mig hela kvällen igår och har tyvärr åkt hem :(
Lite småsorgligt!
Idag har jag varit och haft mitt teoriprov.. och JAG KLARADE DET!!!
63 av 65 rätt! Grymt nöjd!
jaoo, nu ska jag snart gå och lägga mig, har halbanan imorgon så jag måste upp ganska tidigit för att hinna dit!
Vi får hoppas på att det inte kommer vara regn imorrn eftersom det blir så kallt för mig att köra moppe då xD
Aja, nu ska jag inte ta mer av din dyrbara tid, jag är mycket förvånad om någon har orkat läsa igenom detta :)
Men säkert finns det någon sådan också ^^



halsbandet jag fick av Älsklingen <3


Godnatt alla!
Pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0