.:.Måndag - Inte som normala måndagar.:.

Nej, Detta är ensånnhär måndag då man inte behövde gå till skolan!
Sommarlovet har ju pågått nu ett tag men jag har inte haft möjlighet att skrova något förrns nu :)

Vi hade ju klassfest och hela tjoffsandet på Onsdagkvällen!
Hur mysigt som helst och det är några stycken som jag redan börjat sakna :)
Även Anton deltog ju på klassfesten! Gjorde det hela ännu bättre :D

Sen torsdag så bar det iväg till Brännmark, iallafall för min och Annas del eftersom vi lovat att deltraga i städandet. Gick väldigt bra och jag och anna tog oss också årets första Dopp och slog därmed förra årets rekord med en dag!
Härligt Härligt!

Fredag anlände ju Eliten en efter en tills alla slutligen var samlade i brännmark!
Vi har lallat på och stekt ute i solen,badat,krånglat med mat OSV, men Trevligt har det varit! :)
Vi hann även med en tur till Storforsen! ^^
Tack: Anna,Anton,Jens,Joakim,Diana,Anton,Nille för en trevlig helg <3

Imorrn blir det Skeå som gäller!
Ska och umgås med Anton lite! ^^

CYAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0