.:.Onsdag - Dagen är ung!.:.

jaha, här sitter jag som en annan nörd
Har precis kommit hem från skellefteå och ha till råge på allt kört moppe från stan.. USCH så kallt!
Men det var det värt när jag fick umgås med Älsklingen heeela dagen =] *puss*
Har just tagit mig en liten nattmacka eftersom att jag var jäävligt hungrig och nu funderar jag på om det börjar vara dax att tänka på refrängen, det börjar ju vara ganska sent!
Har fått min halbana flyttad på tal om ingenting så nu ska jag ha den om en vecka!!
Hääärligt Hääärligt!!
Måste plugga lite teori imorgon tror jag!
jag kanske uppdaterar senare idag eftersom att det inte hunnit h'nda så mycket denna dag :P

Goodnatt allihopa!
PUSS PÅ KINDEN!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0