.:. Söndag - =(.:.

FAAAN vad suur jag blir, ännu en gång så hade jag skrivit ett helt inlägg här och sen så fixar jag bort hela skiten, HELVETE!!
aja.. söndag idag, grymt trisst, SAKNAR REDAN ANTON!!!! :( :(
Det har iallafall varit en väldigt trevlig helg!
Fick ju med Anton på shopping igår, men han var kanske inte så jäätte glad när vi gått runt hela stan utan att hitta något som jag var nöjd med.. tiihi Älskar dig ;)
Vi åkte och fiskade sen på kvällen, väldigt trevligt faktiskt! Fick två små söta fiskar som anton sen mördade.. :( </3
har iallafall bildbevis på att dom faktiskt existerat.. så att ingen tror att jag bara hittat på dom här såkallade fiskarna..  :D
Idag har vi (eller rättare sakt Anton) varit lite lata, tjatade i typ..hmm..6 timmar på att vi skulle gå ut innan jag fick som jag ville.. men då var inte jag lika tagg för då hade jag hunnit bli trött igen.. Haha.. men fick mig iallafall min efterlängtade promenad!

Som ni kanske gissat så har jag kommit hem nu ochär lite småputt på att det är skola imorrn!
Aja.. typ en timme bara men ändå.. aldeles för mycket.. men det är sista skoldagen så.. Lite lycklig är man allt <3
Aja, nu ska jag försöka gå och lägga mig snart!

image6 
Här har vi Arthur ^.~

image7
och detta är... hmm..vafan vare.. jooo Micke!! :D

Aja..
Tjenixen suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0