.:.Söndag - ANTON!<3.:.

Jooo, idag har jag tillbringat dagen med Anton :)
Såå trevligt<3
vi har ju inte hunnit träffas allt för mycket iveckan så :)
ovh jag fick ju åka till Byske, älskar den platsen tyyyyp och det var typ år och dar sen jag var där säger vi!
Ett till pluss är ju att jag fick träffa jens och Anton också ^^

men nu sitter jag här än en gång på jobbet och har inte speciellt mycket att göra. Har just spillt varm choklad över hela vardagsrummet så då vare bara att torka.

 LEDIG IMORRN<3
sååå grymt skönt alltså att så slappna av ett tag och inte behöva tänka på att komma hit i tid! och framförallt att få sova ut på morrnarna.
USCH, min varma choklad smakade bajs, den hade typ blivi kall :S



She's kind of weak she's not too fine
But I'm burning inside and I'm shaking again, heeey yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0