.:. Söndag - Slut på livet!.:.

Jajamensan, nu äre dax att börja jobba och sluta leva :P
haha ne kanske inte riktigt så drastiskt!
Är dock grymt nervös, tänk att själv måste ta ansvar för allihopa!
bara för att kommer der börja brinna eller nått :S
Fyyyyfaaaan!
Och Distriktsköterskan har man inte kunnat få någon kontakt med heller så inte har man något deligation heller neejjdå :S
aja de får lov att lösa sig!
Midsommar har nu alltså varit, blev en lugn midsommar hemma i jävre med anton,anna och familjen!
vi spelade spel och myste på :)
Anton har varit med mig i jävre hela helgen, Underbart<3
hahah jag och han ksulle tälta igår i CPCPCPCP tältet, denna campingtur slutade med att vi efter en halvtimma/timma gick in och la oss xD haha Inte lyckats alltså :D
Idag har vi också hunnit med Antons första dopp i havet, GRATTIIIIS :D :D :D
det spöregnade och åskade lite smått men självklart skulle vi bada. .:P

Måste passa på att be om ursäkt för min stavning idag, tror att det gått ganska dåligt :)
jaja, imorgon börjar som kjag sa arbetet, kvartr i 8 på kvällen om man inte minns fel, så håll då tummarna :)
Skicka nått sms vetja ^^

Nejmen nu ska jag nog gå!
ha det fint!
Yo, Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0