.:.Tisdag - UNDERBART<3.:.

Min blogg gick ej att använda igår pågrund av flytt!
Men nu är jag tillbaka igen :)
om jag hade fått skriva igår så hade det nog blivit ett deprimerande inlägg om hur jävla dåligt det gick för mig med faserna på trafikskolan!
men nu har jag helt ändrat min åsikt.. Det har gått så förjävligt bra så det finns inte ord som kan beskriva det!
Klarade de 2 återstående delarna av Rep-fasen + Slutfasen idag, så nu är jag klar för mitt teoriprov den 16 Juni :)
Dessutom till råge på allt så är jag också färdig för halkbanan, gjorde manövertestet idag och det satt som handen i handsken de :)
Resten av dagens körlektion ska vi nog inte prata så mycket om, det var en liten mindre katastrof det så de blir lite pinsamt xP haha
Imorrn så ska Klassen och käka på Golden Dragon och sne på kvällen äre Klassfest som gäller ;)
Jaa senare idag så ska jag packa mina pryls för imorrn stannar jag hemma hos fröken wikström och vi åker till Brännmark på Torsdagen :)
Härligt Härligt!

Aja, Cya in Hell Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0