.:.Torsdag - 2 dagar kvar.:.

Om en timme så ska jag vara påväg till mitt Intro, suck, grymt jobbigt men bara två Intro kvar nu sen blire riktigt arbete som jag faktiskt tror kan vara snäppet bättre eftersom att då får jag iallafall sova som en ordentlig människa och inte kastas runt med 3 timmars sömn i kroppen, mycket jobbigt!
Har i övrigt försökt ta det väldigt lugnt idag så jag skulle orka med nu ikväll och imorgonbitti!
Efter introt imorgon ska jag på körlektion och sen hem till wikström för att färga hennes hår ^^
Sen blir hem och kasta ihop lite småplock och sen dra till stugan, så då kommer det nog bli ett avbrott i mitt bloggande igen!
Fyller år på Lördag!
det ska man vara tagg på, jag menar jag fyller 18 då ska de vara lixom "Yippeeyy" men naah,, känner inte så!
Aja det blir nog bra med det! ;)

Nu ska ni veta att jag är grymt sugen på nått gott.. måst typ och köpa nå innan jobbet ^^ hihi
Naah..nu får ni ta hand om ert eget liv..!

So long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0