.:.Fredag - OMG!.:.

Blir en tidig dag idag.. vi har bara en lektion kvar nu och sen får jag åka hem :]
Mkt soft!
Ahahahah men asså va lejda vi är.. klassen hamnade i tidningen på jävla förstasidan-.. och sj'älvklart så ser man ut som nått katten släpat in.. :D
Än värre på filmen på PT:s sida ;D
Herreguud asså!
Aja så går det när man lejdar sig ^^
Ni kan ju kolla själva
http://www.pitea-tidningen.se/forstasidan/default.aspx?Nav=Forstasidan
och sen är det bara att klicka er vidare ^^

Jaja.. ska på stugan idag så jag tänkte att jag var tvungen att skriva ett inlägg innan jag åker :)
Imorrn blire Byske.. grymt Nice.. Byske är alltdi trevligt!
Vädret är dock äckligt bra :)
Så i eftermiddag blire att SOLA! :]

Btw.. Anton är Saknad :) <3

Puss heeeejj och trevlig helg Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0