.:.Fredag.:.

Fredag och LEDIG, frågan är ju om det kan blir bättre?
Tror knappast det!

Men dagen i sig har inte varit så slapp som man kanske kan tro!
nej jag har faktiskt varit riktigt hurtig om jag får säga det själv..
Steg upp runt 10 (jaaa det är sant jag ljuger it, den här gången!)
och fick nått sånthär "Nu ska jag städa ryck" så nu är mitt rum fruktansvärt städat :D
Har nyvädrade sängkläder och renbäddat så nu kommer det bli en fröjd att gå och lägga sig :]
Har också hunnit med min årliga "Rädda-mina-stackars-växter-från-en-plågsam-död-Räddning" Det är inte varje dag Jenny Engman gör något sådant *stoolt*

Hmm låt se.. har det hänt något mer spännande idag som måste tas upp..
Naae egentligen inte!

Måste bara få notera dagens klockrena citat
"Tjennare grabbs!"xD
jaa.. vad säger man ?

Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0