Jani

Nu blev jag på dåligt humör.. hade skrivit ett långt och fint inlägg här men då försvann allt.. typiskt!
aja nu har även jag hakat på denna trend.. brukar dock inte vara så bra på att hålla på med sånt här men kan ju göra ett försök för skojjs skull ^^

Nu är snart denna härlig helg slut och jag har väl hunnit med en del (sovit aldeles för lite dock) xD

Fredag: Softade mest, kan behövas efter en lång skolvecka så det var jag värd ^^

Lördag: Tog en tidig buss till skellefte för att hälsa på Älsklingen, Underbart!
                det är alltid lika trevligt att träffa honom eftersom att det inte blir lika ofta som jag
                skulle vilja :)
                Vi gick lite på stan och kollade lite snabbt på en bikini åt mig, får väl se om det
                kasnke blir något köp senare iframtiden ^^
                PÅ kvällen umgick jag lite med Diana och Anna, Anna åker ju till Turkiet och lämnar
                oss kvar här i lilla sverige, hur shysst det är på en skala tåls att diskuteras xD
                nemen jag kommer då sakna henne medans hon är borta ^^ 
                Vi såg iaf lite förtrollad och käkade rabarberpaj
                (haha, det som man inte ser finns inte) xD

Söndag:  Ännu en sånn här lugn dag där det inte finns så mycket att berätta, har lagt in lite ny
                  musik i Mp3:n, det är väl alltid nice kanske :D 
                 
Men nu ska jag iallafall sova, måste upp tidigt imorrn även om jag har sovmorgon.. ska ha körlektion!
menmen sånt är livet^^

So long, suckers! ^^

Kommentarer
Postat av: Jocke -.-

palla blogga xD

2008-05-12 @ 08:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0