.:.Måndag - Duktig Jenny.:.

Idag har jag gjort så mycket nyttigheter så jag kan inte annat än att vara stolt över mig själv
Började dagen med att ha Dubbel körning på körskolan..Gick galant ^^
Sen efter skolan gick jag förbi hos Annica för att kolla upp mina arbetstider lite och de visade sig att jag är ledig på PDOL.. Soft, men är lite ledsen över att jag missar Luleåkalaset men aja :)
Sen har jag gått runt i stan för att hitta den perfekta blomman att ge till mamma på mors dag i efterskott.. Hittade den efter många om och men!
Hmm.. jo just ja.. sen bar det iväg till körskolan igen för att nöta faser.. Klarade Första Repfasen..tiihi bara en kvar nu!
Jaa.. och nu sitter jag hemma, min syster kom just hem så nu är jag it ensamen längre :D
Har pratat med Anton ett tag nu på eftermiddagen.. Saknar han hur mycket som helst!
Måste också tillägga att jag är förkyld som ett AS!!!!
Snorar och Halsontar hela tin xD
tror it dedär var ett ord men det får duga!
Nu ska jag snart gå och se 2½ men.. har it sett det på jättelänge så nu äre dax att börja om igen^^
Imorrn blir att åka och klippa sig.. så vi får väl se om de blir nåå nice.. säkkert inte :P

Aja.. Ha det så bra Suckers!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0