.:. Måndag morgon.:.

"Morgonstund har guld i mun!"
"Tänk vad mycket man får ut av dagen om man kliver upp tidigt!"

Pffft pyttsan, morgonen är bara till för att göra livet förjävligt för sånna som jag -.-
Jag får ut mer av dagen om jag får SOVA(!) tills dess att jag blir pigg!
Jaja jag har iallafall sovmorgon, som ni förhoppningsvis noterat att jag INTE har eftersom att jag sitter på skolan och gör absolut nada i ungefär 1½ timma till......(.....) -.-
Pallade inte gå till körskolan som jag antydde att jag skulle göra, sitter hellre här då och gör nån fas om jag ids =P

Jaha.. när jag ändå är på klag humör så kan jag ju tillägga att jag har ett Kås arbeteogjort, och det skulle vart inne i fredags.. (ååååhhh synd om mig)

Aja.. annars är väl allt bra med mig! ^.~

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0