Måndag

Lite småkonstigt, känns inte riktigt som att det är måndag idag!
När jag vaknade imorse kändes det nästan som att det var fredag, vaknade före 7 klarvaken och helt pepp på en ny dag, Ganska skönt med sådana dagar fakitskt.
Hade egentligen sovmorgon men var tvungen iväg tidigare eftersom jag inte hade nån skjuts in till stan. Och bra var väl det för då satt jag och nötte körskolan och KLARADE C FASEN!! *stolt jenny*

Hade körning också, gick väl sådär, men ändå är jag inte helt missnöjd ^^
Sen var det skola som gällde, Såg klart American History X, asså den filmen måste nog vara en av det bästa filmerna någonsin, iallafall om du frågar mig :)
Tårarna bränner alltid där i slutet.. hade jag varit hemma så hade jag nog storbölat x)

har också fått mitt schema/fått veta lön etc idag, och jag är nöjd :)
Kommer nog ha hyfsat bra med pengar iaf och rätt så mycket ledigt så ja.. jag är helnöjd.. då hinner jag spendera lite tid med vännerna också :)

nej nu ska jag sattsa fullt ut på Körkortstestet.. går inte så bra att skriva samtidigt som man ska koncentrera sig :)

The one and only - Anton <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0