.:.Onsdag - Åter på fötter!.:.

Efter min korta feberperiod har jag nu kommit mig på fötter igen! (hahah nej jag har inte varit dödligt sjuk xD)
Med detta menar jag bara att jag åter igen har varit i skolan, det är faktiskt ganska soft att vara i skolan nu.. Det finns inte så mycket kvar att göra.
Gjorde bort min sista redovisning idag så nu kan jag bara gliiiiida igenom den sista skoltiden.
Imorgon fick jag veta att vi ska ha värsta sovmorgonen så då får vi väl se om jag lyckas tigga till mig en skjuts eller liknande :)

Hmm.. Jo var på möte idag med Britta och Sofie hos dom här politikerna.. Jag och Sofie var ju lite lagom nervösa när vi skulle gå in där men det gick ganska bra. Dom blev om annat väldigt imponerade av det vi hade att säga så dom skulle prata med socialnämnden och försöka få dom att bjuda in oss så vi fick berätta våra historier för dom också.. Så det blev väl ganska lyckat ändå :)

Har börjat funder på att försöka ta mig till England på praktik nästa år.. Får se hur det går med dom planerna.. Dom finns där i bakhuvudet men vi får se om jag orkar ta tag i dom senare! Skulle nog vara grymt roligt!
Nu sitter jag då här hemma och väntar på att mina underbara (host) syskon ska ta och palla sig hem så jag får göra nån mat.. Idag ska mästerkocken (HOST =D) göra chiliconcarne... YUMMII ^^
Men frågan är ju bara vad jag ska hitta på tills dom kommer hem.. Hmmmmmm.... Nope.. inga ideèr.. aja sånt är livet :D

Ha de fiiiiinfiiint alla små töntar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0