.:.Onsdag - PÅ RIKTIGT!.:.

haha jag ber om ursäkt.. upptäckte just att jag igår hade skrivit att det var onsdag, vilket det naturligtvis inte var.. förlåt om jag förvirrade någon stackars jävel därute :D

jani, idag ännu en dag i paradiset, eller.. ne kanske inte :D
men har faktiskt varit en ganska okey dag
Vi har flummat på i klassen och kommit på tema till backa joggen.. kommer bli huur kul somhelst ^^
Annars idag har jag inte hunnit med så mycket.. Det var meningen att jag skulle göra klart mitt arbete om prostatacancer men råkade visst somna istället ^^ hahah.. smiiiiid :D

Har nyss pratat med älsklingen.. gaahh saknar dig!!
Snaart får jag träffa dig igen ^^ yeyy

aja.. har sovmorgon imorrn.. helt underbart.. så alla kan j utänka på mig när ni kliver upp för att gå till skolan och dylikt.. då ligger jag hemma och sover ;)

Nejj nu har jag töntat klart för idag!
Tjaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0