.:.Söndag - Helgen.:.

We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are

Faan, ännu en helg slut.. USCH!
En hel skolvecka kvar, men sen dåå jääävlar äre sommarlov som gäller :)
Kommer bli så grymt skönt!

Igår(Lördag) var jag i Byske hela dan, Var med Anton, Jocke, Anna, Jens och Anton
Väldigt Trevlig!
Vi spelade lite kubb och var ute och eldade, och självklart så hann vi med lite Eurovision också..
Som jag tippade så hamande inte Sverige så bra till (1-0 till mig alltså)
Sen var jag ju tvungen åka hem.. :( inte roligt!

Idag har jag soooovit och kört en massa moppe.. HAHA TÖNT VARNING!!! xD
Naae, nu ska jag väl sova snart förhoppningsvis!

A.N.T.O.N <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0