.:.Söndag - Trött Jenny.:.

Nu är denna helg också slut.. typiskt!
Jag som tycker om att ha helg ;D

Fredag var jag iaf bara hemma för mig själv, lite skönt det också ibland ^^
fick en del samtal från förvirrade Byskebarn också
men, ja.. kan inte förvänta mig annat! haha <3

Lördag kom iallafall pojkarna + Diddow hit :)
Vi satt ute och grillade och myste bara allmänt, sen blev det mindre mys när vi skulle sova.. haha 5 stycken i samma säng är en aniiiingen trångt om jag ska vara ärlig.. ^^
Hmm vad gjorde vi mer, jahh självklart såg vi film men det är egentligen inget jag behöver skriva för det gör vi jämt ;D

Söndag så skulle ju alla hem och då hips vips så satt jag i en bild påväg mot skeå, så där hamnade jag hela kvällen. Men det är ju inte helt fel de heller ;) *Saknar dig älskling<3*
och nu.. tja.. sitter jag här och segar.. ska väl gå och sova eftersom att jag icke får ha nån sovmorgon imorrn *suur*
Då blir det väl att sitta på körksolan då hela morgonen.. om jag pallar, annars åker jag och nöter datorn på skolan ^^

men då ska jag tacka för mig då ^^
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0