.:.Tisdag - KÄMPA!!.:.

Kom igen Jenny, bara 5 timmar tills du är hemma!!

Sitter på skolan och Kås lektion har nyss slutat, ska springa till Körskolan snart och nöte lite faser!
Hoppas jag klarar det idag, pallar it att hålla på med den förbannade c fasen nå mer.. den är svår! :(
Har också den sista teorilektionen idag, ändå lite skötn då slipper man gå dit varje tisdag ;D
Idag har vi då blivit klara med teckenspråket (Tack gode gud för det).

Sen borde jag (trotts att jag redan nu kan säga att det inte kommer bli av) göra Kås arbetet klart... Suck xD
Aja nu ska jag inte ödsla din dyrbara tis så mkt längre. Borde faktiskt börja bege mig

SO LONG suckers!


Btw 1 månad idag ^.^ <3

21.21
Nu äre lite senare denna afton, och jag har lyckats ta mig hem *skönt*
Klarade C-fasen, GRYMT nöjd!!
Nu äre bara Rep-faserna kvar sen är jag redo för Provet : )
Aja.. har inte nå mer att berätta tror jag :D
haha

Godnatt suckers!

image1




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0