Alltid mobbad x)

jaani, vad ska man säga!
Jag har världens mest underbara klass men ibland så är dom elaka med mig, som idag :D
Har blivit mobbad sen första lektionen x)
Suck... denna terror lär väl fortsätta imorgon.. aja jag får skylla mig själv, vissa saker kan man inte skämta om med killar så är det bara xD
På psykiatrin såg vi gökboet, en tragisk film som man inte kan annat än att garva åt, det var iallafall det jag och Anna gjorde hela filmen x)
Sen var vi tvungna att gå på stan etfersom att jag ville ha en klänning till Jul och nyår, och tro det eller ejj, JAG HITTADE EN!!! =) *Lycklig*
Sen köptes en liten present till Anton också som han ska få imorrn, bara för att jag kännde mig extra snäll ^^
Och Anna Kwinnan Wikström gjorde hål i öronen IGEN! ^^ men denna gång ska det gå!
jaa det var väl det som hän t idag :)

Byyebyyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0