Bio-kweel med Kwinnan =)

Än en gång dax för bio, och ni kan ju om ni läste gårdagens inlägg gissa villken film vi ska se!
Jooo aldeles riktigt, det blir Twilight igen.. okej vi är kanske lite knasiga men en bra film kan man se många gånger och denna är en av dessa filmer som man faktiskt kan gå och se fler gånger =)
Blir att ta en Pizza innan för att dämpa hungern, men det är två timmar kvar tills vi ska träffas så jag kommer nog helt garanterat ha hunnit svälta till döds innan dess! Aja det får jag leva med x)
Har varit och fixat lite inför skyltsöndagen idag så nu är det enbart bakningen kvar innan jag är helt klart, vi får se när jag orkar göra det! =)
Snart är en "riktig" julklapp också helt avklarad!  Men vad det är kan jag inte skriva här ifall han läser detta ;)

Ne nu ska jga fortsätta läsa lite Nemi och slappa tills det är dax att fara, skriver sen hur filmen var ;D;Dhaha
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0